Lite smått och gott (Anna)

Tjena!

Här har ni mig igen. Jag är lite trött och seg mest hela tiden, det är därför jag inte bloggar så mycket nu. Jag prioriterar andra saker, faktiskt. Till och med min mamma sa förut att jag såg så trött ut att jag var blå under ögonen, och det är ungefär så jag känner mig också. Jag jobbar, har gymnastik och flyttar fast blir aldrig klart. Sen försöker jag hinna sova också.

Idag har jag lämnat mitt brev till HAnna. Jag glömde det igår. Fy mej. Men nu har jag lämnat det iallafall. Sen har jag jobbat. Jag har jobbat med internetbutiken idag. Det är mycket som behövs göra om. Sånt är inte motiverande. Och jag som är lite kontrollfreak måste ju göra allt själv så jag vet att det blir ordentligt gjort. Inte för att jag är bättre än de andra, men det är jobbigt att inte full koll tycker jag. Ja, jag är lite störd.

Sen var det gymnastik, och barnen var så duktiga idag. Själv skadade jag mig mycket allvarligt. Jag skar upp en stortå. Jo jisses vet ni. Det var blod på hela golvet (nästan). Men Ninni är ju som tur var en duktig doktor så hon plåstrade om min tå. Sen hände inget mer.

Sen var jag i min lägenhet och städade lite. Jag tittade också på Du är vad du äter. Det var lite äckligt. En (eller två tvillingar faktiskt) som var typ 1,65 och vägde 85 kilo! Vill de äta ihjäl sig eller? Jag har också lärt mig idag hur onyttigt sushi är (fem matskedar socker i varje rulle) så nu behöver jag verkligen inte börja äta det heller. Nej tacka vet jag Nancy's taco's med extra smält ost...... Det är nyttigt!!!

Nu ska jag sova. Jag har fortfarande ont i mina ögon. När de blir bra ska jag ta mig i kragen och inte vara så slapp längre. Man kan ju faktiskt iallafall försöka kamma håret.

Jag vill också tacka alla för igår, det var det roligaste vi har haft på mycket mycket länge. Som om vi var riktiga kompisar igen allihopa. Det var ju så att man fick livsgnistan tillbaka! :) (Ni vet, att allt var så tråkigt....)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hur stora är dina sushirullar egentligen? :)

2008-03-28 @ 13:16:33
Postat av: Cici

Fem matskedar socker i 8 bitar var det gumman.

2008-03-28 @ 13:23:36
Postat av: arvid

är sockret oxå rått. fy vad äckligt i så fall.

2008-03-28 @ 22:26:52
Postat av: arvid

råsocker. fattar ni. hahahahahahahahahaha

2008-03-29 @ 14:01:56
Postat av: Marcus

haha :P

2008-03-29 @ 14:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback