Lite om min vecka (Anna)

Jag har varit lite dålig på att blogga den här veckan. Detta har blandannat hänt:

Måndag: Jobb. Barngymnastik med Sara. Tränade läääänge.
Tisdag: Min sjukhusdag, litegrann. Först var jag 8.15 hos diabetesläkaren. Jag hade 5,0 i HBa1c, för er som är intresserade. Sen var jag 9.30 hos reumatologen. Sen jobbade jag lite grann. Sen var jag 13.45 på Ögon. Jag har ju problem med ögonen, de gör ont så jag vill trycka in ögonen i huvudet ibland. Då fick jag först bedövning i ögonen. Det kändes som om ögonen var för stora för ögonlocken. Sen petade dom med olika maskiner i ögonen. Det var läskigt. Sen fick jag pupillervidgande så man inte ser nåt. Sen fotade de ögonen och hittade nåt som var trasigt. Då fick jag träffa en läkare som petade i ögonen på mig med en sån där som tandläkarna känner i tänderna med. Det var snubbigt. Vad det var som var fel fattade jag aldrig eftersom läkaren var grek. Men nåt som började med kon.... konjuktiv eller nåt. Sen jobbade jag igen fast med ganska kraftigt nedsatt syn. Nu har jag fått äckliga salver att trycka in i ögonen. Så om två veckor ska jag se igen. Amen. På kvällen var det gymnastik, men jag var ganska slapp. Men det var kul ändå.
Igår var det ju jobb och sen fest som gällde (som ni vet).
Idag har jag först vart och tittat på talangjakten på Klämman. Det var underhållande. Många barn har ju ingen självinsikt. Sen har jag jobbat. Sen har jag och mamma och pappa vart och tittat i min lägenhet som är klar nu. Det är helt sjukt fräscht. Jag blir lite tårögd så fint är det (och inte av salvan då).

Nu ska jag se på Morden i Midsomer och äta godis. Snask på er!

GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

låter inte direkt mysigt att bli petad i ögonen med maskiner. hoppas att de hittar precis vad de är så du slipper det fler gånger. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback