Lite flytt (Anna)

Idag har vi flyttat litegrann. Men jag kan inte sova där ikväll, men kanske imorn om jag har tur! Jag hoppas på att Per kan hjälpa till att sätta upp lite saker på väggarna bara snart: en TV, tre dvd-skåp, hatthylla, en liten hylla, en tavla och en ljusgrej är det som ska upp. Sen ska jag inte ha nåt mer på väggarna. Kanske en klocka förresten. Nej nu svamlade jag visst iväg.

Idag har vi iallafall burit (per och arvid mest) och kopplat ihop tevear och dvder och tevespel och allt (per och arvid mest, där med) satt ihop sängen (per och arvid) samt monterat en tevebänk från ikea (ninni och jag). Pappa har också hjälpt till att bära. Mamma stod för maten. Konservativt och härligt :)

Men jag har så mycket kläder så jag vet inte vart jag ska göra av allt. Jag har två kartonger smockfulla med t-shirts. Och då slängde jag ändå två ica-kassar innan jag flyttade. Jobbigt.

Efter flyttningen var jag och Arvid i gymnastikhallen och lekte lite. Det var roligt. Vi stod på händer och hoppade trampett. Men vi kunde inte göra korset i ringarna... Bakläxa till oss.

Härligt. 4-3 till Linköping. Heja klubben!

Nu blir det snart Wallander och läsk. Imorn kanske jag inte bor här längre. Vad jag kommer att sakna Joppe! Kanske de andra med...

TACK ALLA FÖR HJÄLPEN IDAG!

uppdatering! 5-3!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Man slänger inte kläder utan att fråga om nån vill ha dom först...kan inte tänka mig att alla var fula o slitna? :) snart börjar nedräkningen...

Postat av: Anna

Nej det var fina kläder men jag hade ju ingen plats. Jag är faktiskt väldigt duktig på att slänga saker/kläder/viktiga papper. Det är många som inte kan sånt, utan sparar på allt. Det är ju dumt.
Japp, snart är det dags. Du menar väl nedräkningen till min födelsadag? :)

2008-03-27 @ 21:37:35
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Linda

Jaaaaa....och ullared haha!

2008-03-28 @ 14:11:02
URL: http://tulpangnissel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback