Låååång dag (Anna)

Jag har inte så mycket tid för att blogga now a days. Nu ska jag gå och lägga mig så snart jag kan. Jag är trött.

Idag har jag:
§ Vart på IKEA och lämnat tillbaka ett dvd-skåp (helt i onödan, för jag ska ha det, så jag måste åka och köpa om det).
§ Vart på K-Rauta och lämnat tillbaka garderobsbackar 1410 kr.
§ Jobbat 11-16. Det var jag, Pelle och Frida. Pelle hademed sig våfflor som han hade gjort själv. Det var smaskigt! Annars var det rätt så fullt upp hela dagen. Vi höll tillexempel på att vända en klänning i 30 minuter.
§ Vart på Rum Interiör, Nordik och IKEA och letat efter en bokhylla i valnöt. Nån som har nå natt avvara till en gammal kastanj som jag? På IKEA köpte jag även nya garderobsbackar för 299 kr. Mycket bättre pris!
§ Ätit pizza med Per på Mantorps Pizzeria. Vi tittade även på Disneydags där.
§ Per har satt upp en hatthylla, en tavla och en teve i min lägenhet. Jag har plockat in alla kläder.
§ Tittat på körslaget. Suttit på mitt lata arsle och konstaterat att det fanns mycket jag kunde gjort under tiden jag tittade. Men nej.
§ Åkt hem till mamma och pappa. Satt mig framför datorn en lördagskväll som en person utan liv. När gjorde jag nånting senast egentligen?

Imorrn är det gymnastik i Motala, dvd-skåpsmålning samt städning, trampolin och hockey som gäller. Kanske kan jag flytta imorrn kväll. Annars på måndag. Jag har inga köksgardiner än. Det är tråkigt, för det ser tomt ut i köket. Och don't even get me started on the badrum. Det är skitfult fortfarande. Det blir nog mitt sista projekt.

Bilder på min lya kommer imorrn.

Natti.

Kommentarer
Postat av: arvid

Genom att kommentera här, på en lördagkväll, vill jag bara bekräfta att jag inte har nåt liv heller.

2008-03-29 @ 22:38:03
Postat av: Alexandra

inte jag heller, hahahaha

Postat av: Hanna o Ninni

Inte vi heller.....

2008-03-29 @ 23:08:49
Postat av: Hanna o Ninni

Inte vi heller.....

2008-03-29 @ 23:09:00
Postat av: arvid

ja, nog fan är det värre när man är två, och inte har nåt bättre för sig.

2008-03-29 @ 23:14:56
Postat av: Cici

Jag är väl lika tråkig jag antar jag...

2008-03-30 @ 00:13:10
Postat av: Avve

Nä, jag tycker folk med vänner, är losers.

2008-03-30 @ 00:36:37
Postat av: Lipton

Vilka jävla nörds ni är.

2008-03-30 @ 00:40:07
URL: http://teamarvid.blogg.se
Postat av: Ulla

Är det Ragge som är fönsterputsare? Kan man boka honom?

Postat av: Ninni

Ulla: Ragge hälsar att han gärna ställer upp. Förutsatt att man har kletat in fönstren med t.ex. köttfärs innan. Han garanterar att resultatet blir tipptopp, man kan nästan se genom fönstret efteråt.

2008-04-01 @ 17:47:26
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback