Hos frisören (Ninni)

Jag är så effektiv idag! Det är inte klokt!

Först på jobbet. Tjoff och smack vad mycket jag fick gjort. Det var bra för nu är jag ju ledig tills på måndag. På torsdagmorgon åker vi på miniskidsemester till Björnrike.

Sen stack jag direkt iväg till frisör-Camilla. Där såg jag ut så här:

174189-1578

Det gör jag inte längre. Lyckligtvis. Nu är jag fin i håret. Möjligen en aning för blond. Men hey, det är ju vår!

Därefter blev det lite småärenden i Mjölby. Och nu är jag på hugget här hemma. Ugnen är sprejad med rengöringsmedel. Medan den gör vad den ska tänkte jag passa på att putsa några av fönstren. Sen ska jag ta mig an det monstruösa berget av stryktvätt.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback