Hos Avve i Lördags (Ninni)

Bäst att blogga ifatt lite.

I lördags var vi hos Arvid. Att vara hos Arvid är ungefär som att vara i en fritidsgård, det finns så mycket kul grejer att sysselsätta sig med. dessutom blir man som en fjortis igen - något som i o f s kanske snarare beror på sällskapet.

174189-1573

Jag var asocial och spelade flipperspel mest. Något jag tydligen hade talang för. Killarna fick också spela lite. Man är väl schysst!

174189-1572

Ragge hittade Pias nappar lite här och var. Sen sprang han omkring i lägenheten med dem i munnen och såg nöjd ut. Det här kan mycket möjligt vara världens knäppaste hund.

   

Och så lite actionbilder från när vi spelade Wii.

En rolig kväll helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: arvid

Fritidsgård. Precis vad jag var ute efter när jag inredde. Det borde förenkla min sjuka fritidssyssla.

2008-03-05 @ 18:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback