Fredag!!! (Anna)

Idag är det fredag! Hurra, vad det spritter i benen.

Igår var det gymnastik. Våra barn var mycket duktiga, alla utom ett som var tjurigt. På min gymnastik var jag int så duktig men det var roligt. Det är det viktigaste.

Nu ska jag åka bort till min lägenht och kolla hur långt de har kommit. Har man tur kanske nåt rum är klart så man kan börja flytta in. Jippie!

image1605
Sara tränar frivolt.

image1606
Anna tränar frivolt.

Nu blir ni lite avis va? Det här är rolia grejer!

Kommentarer
Postat av: arv

det kan du hoppa upp och sätta dig på att vi blir. min filosofi är att alla som kan göra en frivolt är lyckligare människor. varje frustrerande situation man hamnar i, skulle garanterat underlättas av att göra en snabb volt. avundssjuk är bara början.

2008-03-14 @ 10:00:11
Postat av: Sara

Tack för att du valde den bild där min rumpa ser enorm ut!! hhihihi

2008-03-14 @ 22:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback