En vacker morgon (Ninni)

Den här synen mötte mig när jag drog upp persiennerna i sovrummet i morse.

174189-1632

174189-1631

Hade jag jobbat idag har jag nog hittat på nån utomhusgrej att göra. Sånt här väder är för fint att slösas bort inomhus. Visserligen hade resultatet troligen blivit att en mylar en annan medan en tredje kastar snöbollar på en fjärde. Men mysigt hade det varit!

Nu ska jag ut en liten sväng ändå. Ragge bryr sig nämligen inte om att jag är sjuk, han måste ju behova sig oavsett. Han gillar att busa i snön - men inte lika mycket att ta en promenad i den. När han får snö mellan trampdynorna tvärnitar han, sen försöker han att stå på två ben och balansera tills jag torkar bort snön. Jag kan verkligen inte förstå varför Anna tycker att Ragge är en bortskämd byracka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback