Nonsens (Ninni)

Den här veckan är så lugn att det nästan inte är klokt. (Bortsett från när jag är på jobbet då. Då är det allt annat än lugnt..) Jobb imorgon men sen är jag ledig resten av veckan - dessutom med ovanligt lite inplanerat. Om nån vill hitta på nåt så vet ni var jag finns. Hoppas att det fina vädret håller i sig.

Idag har jag varit i Tornby en sväng. Målet var att hitta en kylväst åt Ragge som han kan ha på jobbet när det är så här varmt. Mopsar grejar inte det här med värme särskilt bra. Några västar fanns inte, däremot en kylduk i konstigt gummimaterial som jag tänkte sy en liten cape av. Kanske att jag syr på ett R också så att det blir som en cool Zorro-cape. Ragge är ju mån om sin image.

När jag ändå var på Hööks passade jag på att ta ett varv på skopunkten. Skor kan man ju aldrig få för många av. Jag köpte ett par kilklackisar i kork, ett par snygga slip-in-tofflor och ett par mindre snygga men desto skönare tofflor till jobbet. De sistnämnda var jag tvungen att köpa i stlk 34. Riktigt så små skor brukar jag inte behöva. De ser yttepyttiga ut.

Kvällen har tillbringats i trädgården. Först med en bunt rättning, sen med en halvgod bok.

Nu är det snart sovdags och jag är sjukt tesugen. Det blir ju knappt nåt te under dagarna nu när det är varmt och skönt. Undrar om jag kan sova inatt om jag dricker en kopp nu?


Kommentarer
Postat av: krista

Sov sött i natt om du hade svårt igår.



Besök gärna min sida.

mvh

www.kriista.blogg.se

2008-06-03 @ 14:27:40
URL: http://kriista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback