Tidsfördriv (Anna)

Idag på jobbet upptäckte vi en rolig sida där man kunde skriva in föräldrarnas namn och se vad barnet skulle heta. Det kanske inte låter så kul men, när vi skrev in Christel och Per (som ju bekant har sonen BIll) tyckte datorn att deras son borde heta Heinrich. Det var så roligt. Vi skrattade så vi dog.

När man skrev in Eva och Jim fick man förslaget Åsa, så om ni vill kalla mig och Ninni för Åsa så går det bra. Per och Ninnis eventuella barn ska för övrigt heta Helga eller Helge.

Jag provade på alla jag kände. Grattis Alexandra och Berta. Om ni får en dotter så ska hon tydligen heta Ingegärd.

För övrigt har Pella och jag jobbat stenhårt idag. Vi har möblerat om lite inne på sportif. Nu är det jättesnyggt, vilket jag också utbrast i hög falsett ett flertal gånger.

Kommentarer
Postat av: Linda

Var tvungen att testa; Viola och Vimar blev resultatet. Kan det bli bättre;)

Förgyllde resten av kvällen, bättre blir det när Gavin ska uttala engelska versionen.

Helenas och mitt namn skulle tydligen varit Sara & Irene.

2008-06-13 @ 03:34:31
Postat av: Alexandra

åhhh ingegärd, precis de namnet vi tänkt på =)

Postat av: Anonym

vad heter sidan då?

2008-06-13 @ 09:03:14
Postat av: Anonym

Vad är adressen till sidan??

2008-06-13 @ 14:12:51
Postat av: Anonym

http://www.alltforforaldrar.se/svenskanamn/

2008-06-13 @ 20:15:58
Postat av: Åsa

Özlem??!! Vad är det för namn??!!Det borde min dotter heta, men hon heter Sara. Svenssonvarning??

2008-06-15 @ 10:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback