Ragge är packad och jag har klädångest (Ninni)

Imorgon ska vi till Borås på utställning.
Det är en riktig baluns.
Lite som för-VM, kan man säga. Nästa vecka är det nämligen World dog show i Stockholm.
(Herregud vilken hund-nörd jag börjar bli...)

Hur som helst.
Nu har jag förberett det mesta.
Ragges alla prytlar och papper är packade.
Har jag glömt nåt nu så är det nog inget viktigt.
Nu gäller det bara att komma ihåg Ragsen imorgon bitti.
Vore ju lite förargligt om vi kom fram till Borås utan hund.
Då får jag ställa ut Per istället.

Mitt lilla bekymmer just nu är att jag inte vet vad jag ska ha på mig.
Det är ju bara att ta på sig nåt, kan man tro.
Det är ju Ragge som ska ställas ut - inte jag.
Men nehej, så lätt är det inte.
1 - Det är en stor utställning, d.v.s. hyfsat välklätt.
2 - Det är en amerikansk domare som dömer Ragges grupp, d.v.s absolut inte jeans.
3 - Ragge är en fawnfärgad mops och då rekommenderas inte bara ben. Då försvinner han mot mina ben när vi springer fint.

Därav mitt dilemma.
Återstår gör endast svarta vintriga byxor och hur kul är det en sommardag? (Dessutom sitter lite illa.)
Klänning och svarta tights funkar iofs också.
Det finns dessvärre en stor risk att jag inte löser problemet ikväll utan får panik i morgon bitti istället.

Ja ja..
Wish us luck!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lycka till! Tilia och jag håller tummarna kram L

Postat av: arvid

låna annas pantomimdräkt från midsommmar. det skulle jag ha gjort.

2008-06-29 @ 10:13:03
Postat av: Alexandra

LYCKA TILL!!!!!!!!!!!!!!

2008-06-29 @ 14:34:55
URL: http://absolutkarwowska.blogg.se/
Postat av: Åsa

BÖRJAR bli...????

2008-07-03 @ 09:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback