Sommarlov! (Ninni)

Sista dagen med jobb idag!
Imorgon är det sommarlov.
Någon som blir avis?
:-)

Ikväll fick jag besök av en gymnast och hennes mamma.
Anna och jag fick fina ord, bubbel och BabyBell som tack för en bra termin.
En del vet hur Kellandersystrarna ska tas.

De senaste tre veckorna har jag läst Camilla Läckbergs böcker. Maken till lättläst litteratur var länge sen jag läste. Men de är kanonbra, tycker jag. Nu är jag inne på den sista, Sjöjungfrun, och den verkar så här långt lovande. Men den bästa har nog varit Tyskungen. Rekommenderas som strandläsning i sommar.

Imorgon: Sovmorgon, långfrukost med corren, läsning och så en massa planering inför midsommar förstås.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

avis =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback