Jag hejar på Spanien (Anna)

Jag vill bara berätta att jag hejar på Spanien i kvällens match. Jag har köpt lösgodis för 30 kronor som jag ska moffa i mig till matchen. Så hoppas att den blir bra.

Nu ska jag betala räkningar. Det är egentligen därför som jag är här. Plus att jag har varit och handat med mamma och pappa på CG med (för det är svårt när man inte får köra bil). Sen ska jag hem och titta vidare på 24. Jag fick det av Pelle i fördelsedagspresent, för jag har inte sett det förut. Nu har jag sett halva första. Det är riktigt spännande.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: arvid

jag vill bara påpeka (apropå ingenting) att alla dokumentärserier om unga mödrar och jättefeta människor känns helt överflödiga, när IKANO finns, där man kan se dem live (och ofta gärna i kombination och med citycamo).

2008-06-29 @ 16:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback