Jag är redo! (Ninni)

Nu åker jag till CityG.
Min strategi i denna strid är enkel, men bör trots det inte underskattas.
Jag ska uttnyttja min snabbhet (Ha!), min smidighet (Haha!) och min litenhet.
Jag planerar att anfalla färskpotatisen och jorgubbarna från den södra flanken, för att sen gå till attack snabbare än blixten.
Vid nödfall får jag använda lite blinkblink och ett eller annat leende.
För säkerhets skull har jag förstärkt mina skor vid hälsenorna för att stå emot eventuella påkörningar.

Måtte detta gå vägen.
Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är en ängel! Vilket jättejobb du gör som tar dig an inhandlingen av all mat som vi andra ska njuta av. Du är bäst!!!

2008-06-18 @ 16:30:40
Postat av: Ninni

Det är väl klart gumman. Jag är ju ledig till skillnad från er andra.

Kram kram

Postat av: S

lysande!

akta dig för tacklingar från arga färskpotatisligister.

De är livsfarliga!

2008-06-18 @ 19:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback