I onsdags (Anna)

Hej! Det var inte igår. Jag har ju fortfarande inget nät. Det är som att vara handikappad. Jag får väl skaffa ett och sluta klaga helt enkelt.

I onsdags hde vi lite fest hos Arvid. Anledningen var att gamla goa Mats var i stan och hälsade på. Ni kommer väl alla ihåg Mats, som jobbade på Sportif förut innan han svek oss och flyttade till Göteborg? Mats är rolig och härlig så självklart var vi tvungna att ses och minnas gamla svunna tider.

Vi drack öl/drinkar, spelade sing star och guitar hero och gick ut på platens. Eftersom det var onsdagoch sista tåget gick hem klockan halv tolv, åkte jag taxi hem på natten.

Så här snygga var vi till exempel:


Arvid, Mats och Pelle. Goa gubbar (som Mats skulle sagt eftersom han bor i Göteborg)


Jag hade inte en chans mot Pelle. Trots att han var nybörjare körde han på hard och vann över alla. Vissa har det i blodet.


Arvid och Mats var lite lagom glassigt slappa när de spelade.


Sen provade Pelle och jag att spela med gitarrerna åt fel håll. Det var svårt. Jag ser ut att ha lite problem med stelopererade fingrar eller nåt.


Sen gick vi över till sing star.


Jag har bara mycket gott att säga om Mats. Men han "sjunger" kanske inte så bra. Men det gör ingenting. Huvudsaken är ju att det är roligt. Mats sa att han absolut aldrig skulle spela sing star när kvällen började. Ändå sjöng han flest sånger av alla.


Pelle kanske spelade brallorna av mig (inte bokstavligen) på guitar hero, men jag tycker att jag gör ett  lite bättre sing star-framträdande. Det kanske lät bättre om Pelle, men min scendans får fem toasters av fem möjliga (enligt mig själv).


Mats sjöng så vackert att han nästan blev rörd själv.


Pelle ser inte riktigt lika nöjd ut.


Hurra vilken rolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback