En god vän (Ninni)

Ibland kommer man verkligen på hur mycket man saknar någon.
Jag saknar Linda.
Hon är min äldsta vän. Inte på så sätt att hon är gammal, hon är den person som jag har känt längst.
Faktiskt hela mitt liv.
Fram till vi var runt 16 år bodde vi bredvid varandra.
Vi hade till och med en egen genväg genom häcken så att vi snabbt skulle kunna förflytta oss mellan husen.

Nu bor Linda i New York.
Men det är ju nästan nästgårds med tanke på att hon tidigare har bott i San Diego. NY är ju bara halvvägs.
Ikväll har vi pratat i telefon jättelänge. Det gjorde vi förvisso även inatt, men då hann vi inte prata klart så vi fick fortsätta ikväll.
Det var SÅ kul att pratas vid ordentligt. Det är ändå lite annat att prata på telefon än att maila.
Men när vi la på kände jag verkligen hur mycket jag saknar henne. 
Linda är helt enkelt en fantastisk vän.


Gavin och Linda på deras bröllopsfest.


Kommentarer
Postat av: Linda

Tusen tack Ninni...känner precis likadant!!!

Ses snart.

2008-06-06 @ 00:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback