Bokcirkel (ninni)

Ikväll har vi haft bokcirkel  igen.
Boken som avhandlades var Mons Kallentoft's Midvinterblod.
Den fick 6 av 10 i betyg.
En utförlig recension av den kommer snart på bokbloggen.

Som vanligt var det en trevlig sammankomst med glada deltagare.
Ny medlem var Adrina.
Jag tror att alla var nöjda med hennes insats, även om det blev lite väl mycket fjärtande där ett tag.
Det var nästan så att Ragge låg i lä, och det säger ganska mycket.

Eftersom jag jobbade sent bjöds det bara på ceasarsallad och köpecheesecake, men det verkade gå hem hos deltagarna.


Frida, Hanna, Julia, Helena, Adrina och Cici.

Anna kom lite senare eftersom vi ändå missade hennes kvällsmatstid.
Hon passade på att gå på Wifolka gymnastikförening's utegympa vid Sya Skidstuga.
Ni har väl inte missat den?
10 kroner per gång. Som hittat alltså!

Idag är jag lite extra glad för jag får jobba 100 % nästa läsår!
Det känns bra!
Inget mer halvhemmafruande här inte.

Jag vill också passa på att att skriva ett stort GRATTIS till Gavin som igår vann pris för bästa rising chef på James Beard Awards (typ oscarsgalan för kockar). Läs mer
här om ni är nyfikna!



Imorgon är det dags för avslutningsmiddag med klassen.
På onsdag är det avslutning...

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är så jävla skitgratis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback