Bokcirkel (Ninni)

Ikväll har vi haft bokcirkel.
En mycket givande sådan, måste jag säga.
Hanna kommer snart att uppdatera bokbloggen med den spännande diskussionen.
Mycket god mat bjöds det som vanligt på. Kyckling wraps närmare bestämt.

Tyvärr missade jag matchen. Vi hade visserligen TVn på i bakgrunden men jag hade glömt glasögonen och såg därför inte särskilt mycket. Lite synd att ryssarna åkte ut, men å andra sidan har nog spanien en större chans att slå tyskarna. För det vill man ju.

Nu ska jag gå och lägga mig och börja läsa på nästa bokcirkelbok Resor i Skriptoriet av Paul Auster.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Nästa gång kanske ni ska ta en bok som Hanna har läst... :)

2008-06-27 @ 23:43:55
Postat av: Ninni

Haha... Misstänkte väl det! Hon har nog aldrig varit så passiv i en diskussion tidigare...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback