Vuxensemester del 1 (Ninni)

Jo. Vi är ute i Sverige och samlar vuxenpoäng.
Vi ha bokat hotell i förväg med resten av tiden gör vi lite vad vi känner för.
Tittar på saker och så.

När vi kom iväg igår morse var det riktigt skruttväder, så istället för att dra till Varberg fick det bli -Håll i er nu! - Ullared och Gekås.
Per tjatade så mycket att jag till sist tvingades ge efter.



Vi var där i ca 30 minuter innan vi fick panik och lyckades ta oss ut.
Det var en upplevelse...

Sen blev det lite småshopping i omkringliggande butiker innan vi gav oss iväg till Varberg.
Där var vi inte heller ensamma, direkt.
På grund av nånting som kallas Wheels and Wings var hela staden invaderad av raggarbilar.
Det var skoj tyckte vi.
Särsklt när vi hamnade mitt i nån slags veteranbilsparad.
Vår volvo passade inte riktigt in...

Mycket god lunch (Per tyckte att portionerna var för små..) åt vi på en härlig restaurang på stranden.


Det finns tydligen vissa problem med att restaurangen ligger på stranden.
Man får ju hoppas att skylten beror på det iaf.
ANnars är det kasnke varbergarna somär lite exentriska...



Sen var det dags att bege sig till Falkenberg!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Nej ni var inte ensamma precis i varberg, helt riktigt! Bl a fanns ju Sveriges farligaste brottsling ett stenkast ifrån, att du klarade dig!! Men visst ja, du hade ju Per med dig, sorry, då är du ju i trygga händer (men var var Ragge då?)

I Tylösand hade du hittat en annan "bottsling" om du hade tittat riktigt noga. Men jag förstår att du hade ögonen på annat, det har man där, jag vet, jag var där...

2008-07-21 @ 17:49:52
Postat av: Ninni

Hihi.. Då förmodar jag att du hade det härligt i Halmstad?

;-)

Ja, det är lyx det där med att resa med sin bodyguard. Det kan ju behövas ibland, menar jag. Särskilt när man hänger bland bad guys som Clark. Eller Clarre som vi brukar kalla honom.

;-)



Passa på att njuta av det vackra vädret nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback