Snabb-blogg (Anna)

Jag och mamma (och en flängande Joppe) har varit ute på en lång promenad. Nu ska jag hem och se klart de sista 4 avsnitten av 24. Hurray!

På lördag ska jag va med Jesper. Det ska bli så kul. Jag har inte träffat honom sen i mars typ. Vi ska dricka MYCKET öl och prata gamla minnen. Sen hoppas jag även på lite dans. Både med Jesper och andra. Det är alltid roligt med Jesper!

Nu kom Grappo och ville leka lite. Så nu ska jag sluta.

PS. Jag har beställt ett internet. Så det kommer nog snart. Jag är så lycklig. Jag har också beställt klipptid nästa onsdag. Hurray x 2!

Kommentarer
Postat av: arvid

vi fattar piken. hör av dig om du vill dansa med fler. (som om du dansar ute)

2008-07-04 @ 03:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback