Min kamera har blivit kapad!!! (Ninni)

Går igenom min kamera och tänker att sommaren och naturen har varit snäll mot mig.
Grönsakerna växer.
Allt arbete som jag lade ner på den där squashen har verkligen lönat sig.
Blommorna frodas.
Särskilt solroserna och fina-rosa-blommiga-blomman.
Smultronen är söta.
Den där fågeln som jag slängde ihop av lite sten och gammal skrot blev ju riktigt bra!
Och i stallet står lilla Anna och trivs.
Ponnyn alltså.
Livet är gott!


   

 

   

Men vänta lite nu...
Det här är ju inte alls mina smultron, grönsaker, blommiga blommor, skulpturer eller ponny.

Min kamera blev kapad.
Av Jane.

Det var synd, det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka läskiga röda ögon på hästen

2008-07-17 @ 12:17:01
Postat av: anna

Postat av: anna

Jag kan annars se framför mig hur du står och käpmar med squaschodlingen. Det hade nog gått jättebra...



(jag råkar visst alltid trycka enter och posta en tom kommentar först...)

2008-07-17 @ 12:55:51
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback