Grillning hos Cici (Anna)

Igårkväll blev jag inbjuden till Cici på grillkalas. Det var jättekul. Och vilken mat sen! Kristoffer som är kock visste vad gjorde kan man säga, och Helena och Daniel hade med sig alldeles nyuppgrävd potatis. Cici hade bakat helt sagolika chokladunderverk dessutom, så jag rullade glatt hem framåt kvart över tio-snåret. Det är trevligt med sponatan grilltillställningar. Det är trevlig med planerade grilltillställningar också för den delen. Allt som har med mat att göra är trevligt. Förutom köttbiten i Adrinas blöja.



(Jag var också där, men det är jag som tar bilderna, vilken kan ses på deras kvalité.)

Nu ska jag, mamma och pappa gå till Sangria och äta.

Imorn ska jag till Eskilstuna och gå på KENT!!! Jippie! 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åhhh vad kul med Kent! Ha det så kul! kram Lotta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback