YEAH (Anna)

Idag har det varit väldigt roligt på jobbet. Vi jobbade alla fyra (även om man inte såg så mycket av Pelle) (alltså inte för att han gjorde andra saker utan för att han jobbade på annat ställe) (en bänk). Jag har inte jobbat med (och därför inte heller träffat då) Arvid sen förförra måndagen så det var ju roligt. Och det var några engelskstalande kunder inne som helt ovetandes om detta förgyllde vår dag. Jag skrattade åt mig själv så jag fick ont i magen.

Sen var det gymnastik. I första gruppen körde vi hinderbana. Det är jätteroligt tycker alla barn och Ninni och jag tycker det är jätteskönt för man behöver ju bara gå runt och heja lite grann. Sen fick den andra gruppen köra hinderbanan också. Och sen körde vi trampett.

Sen tränade jag 19-21. Det var kul. Men som vanligt var det nån som fes. PLEASE håll er!

Sen åkte jag förbi hos mamma och pappa. Jag sa hejhej. Sen tog jag ett paket smör. För imorse fick jag ha rinnande margarin på mackorna och det var inte så gott. Jag kände mig lite som ett äckel.

Nu ska jag titta på CSI. Jag är bara i mitten på säsong två och har ända fram till säsong sex. Underbart.

Med vänlig hälsning Gert-Jan (ett internskämt. Uttalas Stjärt-Jan på holländska).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback