Trött men pepp (Anna)

Vilken god stroganoff! Ibland överträffar jag mig själv i köket (och det är inte så svårt ändå, då jag brukar laga färdiggrytor eller pannkakor...).

Nu är det dags att gå till gymnastiken. Förutom att fram och tillbaka ska det bli helkul!

Igår gick det väldigt bra på Ninnis och min gymnastik med barnen. Jag förstår att ni vill se några bilder.

image1376
Ibland blir det en och annan vurpa. Som tur är slår de sig inte så ofta.

image1377
Ebba var snabbt uppe och körde igen och Linnéa L är snygg i bakgrunden.

image1378
Vi tränade lite handvoltstrappa. Det är alltid nyttigt. Det de flesta av våra gymnaster har svårt med är att ha "raka" ben i handvolten (inte Alicia dock).

image1379
Vi voltade också. Det har alla blivit helt sjukt duktiga på. Här gör Markus en volt.

Nä, nu ska jag dra.

Kommentarer
Postat av: Macke

Varför gå när man har cykel?

2008-01-16 @ 09:25:55
Postat av: Anna

Varför cykla när det är pyspunka på däcket? Men du får gärna skjutsa mig nästa gång. Vem du än är. Vad du än är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback