Stockholm med Malin (Ninni)

I helgen har Malin och jag gjort Stockholm. Vi har haft det så bra! Men jag har visst glömt att fota, 19 bilder var allt jag kom hem med och då är de flesta av sämre kvalitet.

image1433

När vi kom upp till Sumpan igår morse hade lillebror Linus fixat förmiddagsfika/frukost. Han vet vad vi tjejer vill ha. Eller också gjorde han det för att pumpa Malin på senaste nytt om bankrånet i Åtvid. Linus tyckte att det var skönt att det nu fanns en logisk förklaring till varför hans pengar har försvunnit...

Sen begav vi oss in till stan för att shoppa loss. Vi hade inte tänkt på att det var lönehelg och det var jobbigt mycket folk på stan. Allt rivande och slitande sög musten ur oss.

174189-1426
Malin och Pär

Därför mötte vi upp Per och Thomas för en lååång lunchpaus. Den blev lite för lång för sen fick vi stresshoppa innan affärerna stängde.

Eftersom vi som sagt hade missat det där med lönehelg var det omöjligt att få bord på någon av de restaurangerna som vi hade tänkt besöka. Istället fick det bli Rolfs Kök, Malins före detta och Linus nuvarande arbetsplats,och det är inte fy skam.



Maten och vinet var helt fantastiskt och vi hade den bästa servitören.

174189-1430
Linus på jobbet

174189-1431
Malin är nöjd efter en god middag i trevligt sällskap... Hehe..

174189-1432
Jag var också glad och nöjd.

Sen blev det barhäng och klubbrunda med Johan och hans vänner. Inga bilder därifrån tyvärr. Vi var på Anglais, Sturehof (en väldigt kort stund...) och Soap Bar. På det sistnämnda kände Malin och jag oss lite gamla men vi hade kul ändå. Vi var hemma runt fem någon gång, mycket nöjda.

Tjohoo vilken helg!




Kommentarer
Postat av: Jill

Härligt med weekendturer. Du är lika söt nu som då, ser jag. Kram

Postat av: Ninni

Tack vännen.

2008-01-28 @ 19:54:55
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback