Nu är det januari (Anna)

Hejsan!

Idag är det januari. Det var det ju igår med, men idag är det en vanlig dag.

För mig iallafall. Först var jag på sjukhuset på morgonen. Jag hade fina näsborrar. Det tog två minuter eller så. Sen jobbade vi. Alla fyra. Det är trevligt. Sen har jag ätit pannkakor till kvällsmat. Det gjorde jag igår med. Idag orkade jag fyra stycken! De ligger fortfarande bara som en stor degklump i magen. Jag vill ha bara socker på mina pannkakor. Det är godast. Och nyttigast... Eller...

Idag har vi sjungit lite på jobbet. Eller Arvid inget, Frida lite och jag mycket. Allra roligast var Carrie med Europe. Förmodligen allra finast också.

Jag vill meddela för alla som är intresserade, och det vet jag ju att några av er är, så var jag ihop med Robbin Berggren i 3 veckor och en dag. Det var i november -97. Jag vill skylla allt på Tania.

Det var det. Ninni är ju i Barcelona så ni får nöja er med mig i ett par dagar nu. Idag har jag dock lite idétorka. Men imorn ska jag båda lägga hårinpackning och gå på hockey, så då lär jag ha massor att blogga om!

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Tania

haha jag tar på mig det..

och jag har legat med peter bergqvist. haha

Postat av: Anna

Jag var ihop med honom i fyra dar! hahaha

2008-01-03 @ 09:38:34
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Tania

haha du vinner fan.

2008-01-03 @ 13:48:33
URL: http://taniasincic.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja för fyra dar efter jag va ihop med Robbin blev jag ihop med David och var ihop med honom i tre veckor och två dagar. DET är väl ändå ganska bra jobbat?

2008-01-03 @ 22:30:54
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback