Nostalgidepp (Anna)

Är det bara jag, eller var det roligare förr?

(Förutom Robbin Berggren då...)

Nästan alla mina vänner var så mycket trevligare då också. Nu vet jag inte ens vilka som är mina vänner längre.

Jag ska väl planera nån jävla 25-årsfest också. Deprimerande. Vad har man kvar som är roligt i livet? Skaffa familj eller vad? Nä, jag är alldeles för ego för att skaffa barn.

Nä, nu ska jag, Timon och Pumba supa i vår ensamhet och sörja våra ungdoms glansdagar. Tänk vad jag hade roligt då. Med Alle och Helena. Och lite Cici med. Shit pommes frites vad saker ändras. (Ja med Helena och Alle har jag alltså kul än, men det är så sällan bara. Och Cici är ju gravid.)

Nu ska vi alla bara jobba och ta ansvar. För det måste man när man är i vår ålder. Det är ju så tragiskt med folk som inte inser att de är för gamla för vissa saker.


(jag menade inte att vi skulle supa på riktigt. Vi ska titta på csi och äta chips)


Kommentarer
Postat av: Tania

välkommen till deppiga klubben. Men jag är i alla fall din vän Anna även om det blir lite väl sällan vi ses. just nu är allt så rörigt bara... men hör av mig snart. Puss på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback