Morden i Midsomerkväll (Anna)

Igår var en trevlig dag. Först jobbades det. På eftermiddagen räknade jag alla reaskor. Det var skitjobbigt. Sen skrev jag in dem i reabutiken. Jag hann inte riktigt klart så jag får fortsätta sen idag. Det är roligt.

På kvällen åt jag Taco. Min favoriträtt kan man säga. På Taco vill jag ha: Tacokyckling, babyspenat, gurka, paprika, majs, lök, ost, guacamole (hemgjord självklart) och meduimsås. Och fullkornstortillas. Håller ni inte med om att det är viktigast?

Sen tittade jag på ett avsnitt Morden i Midsomer och åt negerbollssmet. Mmmmmm. Kan en fredagkväll bli så mycket bättre?

Nu ska jag jobba. Sen ikväll ska vi klättra i Hangaren. Det ska bli asakul!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad snygga ni var i tidningen!!! Kul att du ska med och klättra ikväll också! Vi ses då!

2008-01-19 @ 12:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback