Min söndag (Anna)

Tjaba tjena hallå.

Idag har jag gjort ganska mycket. Jag har först ätit frukost klockan halv nio. Jag åt en macka med stekt kycklingfalukorv, ett äpple och ett glas mjölk och mina åtta piller. Till det såg jag på ett avsnitt CSI. Efter det så sov jag till tio i tolv. Det var skönt! Jag kom ju faktiskt hem halv fyra i natt så det är ju inte konstigt att man var trött...

Sen åkte jag halv två-tåget till Mantorp. Vi åt lunch då (potatismos, kalkon och kokta grönsaker). Sen var det handboll. Jag var speaker. Mantorp förlorade med 30-31. Fy fan vad irriterande. Kan de inte bara vinna lite? Skit-Mantorp!

Efter det gick jag, mamma och pappa över till grannarna som fått barn. Vi tittade på den söta bebisen, pratade strunt och åt fruktsallad (me like).

Sen åt jag kvällsmat (kyckling- och pasta-röra). Sen åkte jag kvart över sju-tåget tillbaka till Linköping. Då ringde Marcus, så vi gick till gymmet och tränade lite mellan åtta och nio. Det var kul! Och nu har jag kommit hem. Jag ska läsa i min bok nu. Och äta fyra dumle-kolor och dricka en sprite.

God natt.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Bra tränat! du är klart värd några dumle:)

2008-01-13 @ 21:57:26
Postat av: Ninni

Åsa undrar hur swithiod uttalas?
Puss!

Postat av: Anna

det uttalas: SVETT-HOES. (ja det kanske var lite osportsligt av mig....)

2008-01-15 @ 15:44:52
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Linda

Nu blev jag sugen på dumle...har du tid för Ming nåndag?? *längtar* utgång snart vore trevligt oxå...kram kram!

2008-01-15 @ 17:02:22
URL: http://tulpangnissel.blogg.se
Postat av: Anna

Ja, vi får ta ming nån dag. Nästa vecka ska jag ju dock på läger. Men jag kan höra om det går veckan efter det. Utgång.... Ja kanske nästa helg?

2008-01-16 @ 13:41:30
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Linda

Nästa helg kommer en kompis hit...inte för att det skulle vara nåt hinder men jag tror inte att hennes 5åriga dotter blir insläppt på krogen...eller? Men helgen efter då? Fan man skulle kunna tro att jag har ett liv...

2008-01-17 @ 11:14:21
URL: http://tulpangnissel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback