Min härliga torsdag (Anna)

Idag har det varit en fullspäckad dag. Först på morgonen var jag och Frida på hemligt uppdrag. Redan klockan nio! Jag fick gå upp klockan sju. Inhumant tidigt! Men det var det helt kalle-klart värt! Ni andra får veta nästa fredag. Om inte Frida snackar som vanligt...

Sen jobbade jag. 11-15.30. Idag har jag: skrivit in jeans i reabutiken. Räknat badkläder. Skrivit in badkläder i reabutiken. Ätit hämtmat från Ming.

Sen var det gymnastik (se nästa inlägg). Det var jättekul. Som vanligt.

Sen var det kör. Jag hade baket idag. Det var gott. Sen sjöng vi bara roliga sånger. Det var Saliga visshet, Fader i himlen, Då tror jag på dig, och Säg mig den vägen. Sen tittade vi på film från när vi sjöng i söndags. et var ganska bra. Men ganska dåligt också ibland.

Nu är jag jättetrött och ska sova.

Om nån undrar vad jag gjorde igår så bakade jag och tvättade. Och jobbade såklart.

Nästnästa vecka ska jag på diabetesläger. Haha.

Guten nacht.

Kommentarer
Postat av: arvid

diabetesläger är lite som ett scoutläger har jag hört.

2008-01-11 @ 00:01:29
Postat av: Anna

Fast jag tror att man får hångla lite mer. Har jag HÖRT iallafall....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback