Matchen (Anna)

Det var en ganska dålig hockeymatch. Men vi hade roligt för det. Speciellt var det ett surt par som satt ett par platser bort, som blängde varje gång man busvisslade/skrek/klappade i händer eller fötter. Ett minus var ju att Pelle var sjuk, så det bara var jag, Frida och Arvid. Men vi bjöd en äldre herre på Pelles biljett och han verkade mycket nöjd. Han var ett riktigt fan som levde sig in i matchen till 200 %.

image1320
image1321
image1322

Jag blir alltid lika sugen på att köra ismaskinen i pausarna. Eller iallafall ligga på den.

Det allra roligaste var paus"underhållningen"/pausmatchen med spelare ur Björnligan. De kunde inte åka skridskor utan ramlade bara runt eller vinkade till någon i publiken. Framförallt målvakten i vita laget. Haha. Han låg ner nästen hela tiden. Han trillade även i början under inåkningen. Det var kul.



Hipp hurra, hockey är kul. Men det var lite lite sliding och trashing.

Kommentarer
Postat av: arvid

ja, fan vad kul det var. jag har ju inte varit där på skitlänge. inte sedan det var populärt med salomon.

2008-01-03 @ 22:27:51
Postat av: Anna

Jag VILL spy i din jävla ryggsäck....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback