Ljuspartaj (Ninni)

Nu är ljuspartyt avklarat. Det var kul och gott med fika. (Men Anna åt upp min brownie. Hon sa att hon var låg. Mmm.. Eller hur..)

174189-1449
Malins pappas fru Lena pratade ljus. Anna och jag lyssnade och luktade.

Anna och jag köpte "Städljus". De luktar nystädat - och så länge det luktar nystädat behöver man inte städa, enligt Lena. Låter bra.

Hon som satt bredvid mig hade intressanta kommentarer om de olika dofterna, lite som en vinprovare. Men när hon med seriös röst sa "Hm.. det här ljuset luktar toa" var jag tvungen att fråga om hon tyckte att det var positivt eller negatitv. Det var tydligen positivt.

Sen fikade vi. Roligast hade vi när Alicia trodde att jag var Mats.
Likheten är ju slående, eller vad tycker ni?

174189-1451
Ninni?

174189-1452
Mats?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback