Klättring, studsning och tv-spelning (Anna)

Ärade läsare!

Igår var en helt sagolik kväll. Det var så roligt. Först klättarade vi klättervägg på Hangaren i Ryd. Det var roligt. Men jag är så arg för att jag gav upp typ 1,5 meter från taket på den "svåra" väggen. Varför? Fy mig!

Lotta, Peter och Hanna klättrade som små apor. Jag blev lite avundssjuk, då jag inte alls såg så graciös och smidig ut. Roligast såg iallafall Per ut. Han är extremt höjdrädd och klättrade fort som blixten upp för att få komma ner igen så snabbt som möjligt. Han hängde i stort sett i armarna hela vägen. Det var kul.

Nu kommer lite klätterbilder. På alla utom Hanna, för man fick inte ta kort på hennes stjärt. (Som för övrigt är MVG.)

image1388
Ninni kom nästan hela vägen upp. Men här fick hon höjdskräck och ville ner.

image1389
Här är hon igen.

image1390
Här är Lotta. Hon kunde det här, kan man säga.

image1391
När Per skulle klättra var det nästan så att Peter och Anders fick dubbelsäkra.

image1392
Och hej och hå vad det gick undan. Han fräste förbi Lotta.

image1393
Peter hade inget problem med lutande väggar och millimetersmå handtag, sånt som vi vanlit dödliga inte klarar av.

image1394
Hanna och Anders var imponerade iallafall.

image1395
Här är jag på den lätta väggen.

image1396
Det var på den till vänster jag också nästan kom upp. Det ska jag göra nästa gång. Då ska jag ta den direkt och inte tredje gången så man är trött i armarna.

image1397
Anders fick visste bara vara med på kort när han har klättrat klart. Jag ber om ursäkt för det.

Efter klättringen gick vi och hoppade trampolin. Det var jättejätteroligt. Jag gjorde bakåtvolt. Fast med lite pass. Och magplask efteråt. Men det var kul. Lite dåligt med bilder dock tyvärr (på nån annan än mig...).

image1398
Ninni vill hoppa, inte vänta på att barnen ska få hoppa klart.

image1399
Jag gör volt och den lite läskiga trampolinväktaren har allt under kontroll. Jag, Ninni, Hanna och LOtta ska nu börja på en trampolinkurs på söndagar. Det ska bli roligt!

Sen åkte vi hem till Lotta och Peter. De andra åt sushi. Sen spelade vi tv-spel. Bland annat Guitar hero. Jag hade inte provat det förut. Det bjöds också på fantastiskt god cheesecake.

image1400
Hela gänget: Ragge, Hanna, Lotta (med gitarren), Ninni, Anders, Per och Peter.

image1401
Anders ville gärna spela Ziggy Stardust.

image1402
Hanna spelade More than a feeling. Några gånger.

image1403
Per och Peter pratade om intressanta saker.

image1404
Ninni klarade en låt på expert.

Vid elva kastade jag in handuken. Då tog de andra fram Buzz och slulle spela. Jag kan förstå att de väntade med allmänbildningsspelet till jag hade åkt. Är det nåt jag är riktigt dålig på så är det allmänbildning.

Det var verkligen kul!

Kommentarer
Postat av: Linda

VIDRIGT!! jag skulle dö 10 meter upp! Men va ere för läger du ska på? diabetesläger? låter roligt...men vi får styra upp nåt snart, Ming, utgång eller filmkväll...kram kram!

Postat av: frida

åh, trampolinkurs. det vill jag också vara med på...

2008-01-20 @ 17:22:44
URL: http://fridur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback