Hey (Anna)

God morgon!

Idag är det fredag. Jag ska jobba, läsa bokcirkel-boken och titta på the Comeback som börjar på SVT idag. Det ska bli kul.

Jag ska inte titta på Let's dance. Det är ju ingen idé när inte Peppe är med den här säsongen. Nä, nu skojade jag. Jag såg inget avsnitt förra gången. Jag har tänkt att vara lika cool nu med. Let's dance är för nördar.

Sen ska jag inte göra nåt mer. Det är så skönt. Min lediga kväll i veckan är ju fredagen. Så jag ska bara njuta. Ibland är det jobbigt att göra så mycket som jag gör. Jag är ju aldrig ledig. Jag umgås inte så mycket heller för jag gör så mycket.


Nu ska jag spela lite spel innan jag ska gå.

Kommentarer
Postat av: Fridah

kul med spel:)

Postat av: Anna

Eh. Ja!

2008-01-11 @ 20:20:30
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback