HEJA KLUBBEN!!! (Anna)

Ikväll är det h-o-c-k-e-y HOCKEY!

Mitt mål är att huliganisera på läktaren och kanske tillslut bli utslängd. Jag har det ju i blodet. Jag är världens hetsigaste människa när det kommer till sport. Jag har ärvt det av Pappa Jim. Ni skulle bara var med på handbollsmatcherna när pappa uttrycker sina åsikter med stora verbala färdigheter. Mamma skäms lite. Jag tycker det är roligt. Pappa är ju ganska lugn annars. Men när det kommer till handboll/fotboll/all sport då sätts hans känslor i gungning.

Själv kommer förmodligen de andra på jobbet att bli lite rädda för mig. Kanske kommer även de att skämmas. Kanske jag också, sådär i efterhand.

Jag gillar sport! Hockey är nog min favorit. Jag tycker det är roligt att ha haft pojkvänner som höll på med sport. Jag fick titta på mycket fotboll. Och väldigt mycket hockey. Hjälp, vad det var kul. Jag ska nog skaffa mig en hockeyspelare igen. Det var tider det! (Dock måste jag erkänna att jag har lite svårt för innebandy... Det var ju det Linus höll på med och en match räckte för mig. Det var faktiskt lite tråkigt att titta på. Men det är roligt att spela.)

Imorse skulle jag lägga hårinpackning. Men jag hade glömt min borste hos Ninni. Så det fick jag hoppa över. Jag har inte kammat mitt hår sen måndagsmorse. Det kommer bli ett riktigt grovjobb det, serni!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gott nytt ååååår!! Hur ser de ut på jobbfronten på tisdag?? Kan de vara läge för Miiiing? *hoppas* Jag åker tillbaka till östgötaslätten på söndag! Kram kram!

Postat av: Anna

Det kan det förmodligen. Jag ska kolla upp det! Är du klar med uppsatsen till dess? BRA JOBBAT!

GOTT NYTT du med!

2008-01-03 @ 22:32:23
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Lind

Ja, den ska lämnas in på tisdag klockan 12! men jag lämnar väl in den innan så vi kan käka ifall de går bra för dig! Du kan väl spara lite rea åt mig? jag lovar att vika den efter mig!

2008-01-04 @ 19:22:31
URL: http://tulpangnissel.blogg.se
Postat av: Linda

Jaa, Lind är mitt nya namn...lite kortare iaf!

2008-01-04 @ 19:23:09
Postat av: Anna

Tja Lind. Då bestämmer vi det. Och då finns det lite snygg rea kvar till dej.

2008-01-04 @ 20:20:25
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Linda

Härligt!! Höres sen!!

2008-01-05 @ 12:37:01
URL: http://tulpangnissel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback