Gymnastiken började idag igen (Anna)

Idag började gymnastiken igen (ekar det här inne eller?). Det var roligt. De var typ tio i första gruppen och åtta i andra. Lyxigt va? Det var jätteroligt. De fick göra lite som de ville idag. I andra gruppen tränade vi flickisar.

Sen efter gick jag till en av våra gymnaster, Linnéa L, och tittade på deras två kattungar. Oj, vad de var söta.

Sen åkte jag tåg hem. Jag ringde till Ninni (för vi hade ju inte setts på 1,5 h). Men vi kunde inte prata för CITY GROSS började precis på teve. Jag tror hon menade CITY AKUTEN...

Idag var Pelle tillbaka från jobbet efter en lång tids sjukdom. Vi hade roligt på jobbet ändå. Haha.

Jag är torr på armen.

Nu ska jag titta på CSI NY. Ursäkta det tråkiga inlägget. Hur underbar jag än är så kan jag inte vara rolig jämt. Hur skulle världen då se ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback