Gummigutta (Anna)

Hej! Nu har jag jobbat klart. Idag har jag flyttat runt converse-skor. Jag har varit jätteduktig. Vi fick en kompletteringsleverans. Fatta jobbigt att behöva flytta hela lagret för att få plats med de nya skorna. Dessutom var jag så duktig att jag flyttade på de helsvarta conversen som jag vet att vi ska få mer av dem så det blir lätt att fylla på då. Det kallar jag smart. Nu får ni gärna applådera mig.

Imorse var jag på reumatologen och arbetsterapeften. Jag fick ligga på sköna madrasser. Mitt mål är att få kunna sova en hel natt utan att vakna och ha ont nån stans. Det är ett sorgligt liv jag lever ser ni. Men kan jag hosta upp fyra pappa (eller papp) så hoppas jag på en god natts sömn och god jaktlycka alltid.

Ikväll börjar gymnastiken (min). Det ska bli roligt. Jag ska gå dit sen. Det är tråkigt att behöva gå själv bara för den lilla jävla Marcus är i Thailand (nej, jag är inte avundssjuk).

Idag har det varit lugnt på jobbet. Förutom Converse så kom det lite Kawasaki. Och så var ju Frida äntligen nykter igen.  Det var också inne en gammal bekant från mitt gamla liv, som inte kände igen mej. Sen frågade hon om jag hade nån syster som hette Anna. Jag ursäktade mig med att det är jag som är Anna, men att jag har sunkat ner mig lite.

Nu ska jag laga kycklingfalukorvstroganoff.

Kommentarer
Postat av: Pelle

Applåder!

(Ska försöka komma ihåg att applådera på riktigt imorgon också.)

Kanske får du ordna alla vår-kataloger i bokstavsordning som belöning.

2008-01-15 @ 21:03:58
Postat av: Jesper

Kludd för fan!

2008-01-15 @ 21:15:36
Postat av: Tania

jag ska köpa helsvarta converse.finns det inga kvar i april när jag kommer hem blir jag arg. haha

2008-01-15 @ 21:31:48
Postat av: frida

gummigutta är världens bästa ord! (fast det heter ju kludd...)

Postat av: Ninni

Vi säger klet på jobbet. Eller mest jag, kanske...

2008-01-15 @ 22:26:43
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback