Ghingis Khan, I love you (Anna)

Idag har vi vikt ordentligt på jobbet. Det är jättefint nu.

Efter jobbet gick jag och Arvid till Ghingis Khan och åt mongolisk buffé. Det är det godaste som finns. Jag skulle vilja äta där varje dag, om jag hade råd. Det har jag inte. Vi hade jätteroligt!

Arvid är ju en fin kille alltså men han har en dålig ovana, och det är att han blir ehhh... mindre bra på kort. Därfor tog jag två kort istället med bara halva honom på så det skulle bli bra.

image1454
image1455

Jag tog allt ett vanligt kort med.

image1456

Till skillnad från Arvid lider jag inte av att bli dålig på kort.

image1457

Sen tvingade jag Arvid att följa med till Ica Maxi i utbyta mot att jag skulle köra hem honom sen. Jag tror att han var imponerad av min skönsång till bland annat Marie Picasso och Roy Orrbison Pretty Woman. Jag var det iallafall.


PS: Pelle, min andra chef, har hängt undan en body till den 31/2. Ska jag berätta för honom att trots att det är skottår i år så har februari bara 29 dagar?

Kommentarer
Postat av: Jill

Haha, den var klockren.

Postat av: Anonym

Jag tycker att Arvid bli bra på kort!

2008-01-31 @ 08:39:21
Postat av: Anna

Ja på det där kortet blev han faktiskt bra! Kors i en galosch!
(Vi har talat om det här, jag och arvid, om nån tycker att jag är elak. En del blir ju bara inte bra på kort helt enkelt. Min mamma till exempel är också en sådan människa. Och jag.)

2008-01-31 @ 09:40:46
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback