Fullspäckad torsdag (Anna)

Idag har jag haft häcken full (som vanligt).

Först klockan tio var jag på sjukhuset. Jag gick dit. Jag var hos Reumatologen. Jag är ganska bra nu. Varje fall om man jämför med förra vintern. Nu var inte ens alla provsvar rödmarkerade. Jag känner mig så stolt. Hon pratade till och med om att gå ner i dos på vissa mediciner. Och sen fick jag en ny så jag ska kunna sova om nätterna. För det är ju bara då jag har ont, så jag typ sover tre timmar varje natt. Jag ska hämta ut den imorgon, sen ska här sovas! Så lyxigt!

Sen jobbade jag 11-15.30. Frida och jag bytte arbetsuppgifter idag. Jag gick igenom alla Katvig-kläder. Det saknades 38 plagg uppe. Skandal! Sen sorterade jag barnrean. Det var som en dröm. Sen fick jag även sätta in lite papper i datumordning i en pärm. Kalla mig lättroad, men det var också roligt.

Sen var det gymnastik. Det gick så bra så.

Sen åkte jag till min gymnastik. Det var roligt. Vi tränade handvolter. Jag kör spagathandvolter för det tycker jag är lättare. Men det går bra. Tills jag fick kramp i låret mitt i luften av en handvolt i slutet av träningen. Jag har fortfarande asont. Som tur var skjutsade Linda hem mig sen, så jag slapp gå. För det hade jag knappt klarat.

Nu ska vi gå och lägga oss. Det ska bli skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback