Det blåser.. (Ninni)

Och inte lite heller. Jag blåste nästan iväg när jag var ute. Det har tilltagit nu och jag väntar på att det första trädet ska dråsa ner hos grannen. Det händer nämligen varje storm. Tur att jag inte bor hos grannen. Det tycker nog dom också.

Vi har snälla vänner. Per har fått ett Nintendo Wii av Daniel och Cici som tack för hjälpen med huset. Per blev jätteglad, men jag blev överlycklig. No more spö på tv-spelskvällarna. Här ska tjuvtränas.

Ikväll ska vi till Hangaren och klättra, därefter blir det sushi på Nori och sen just tv-spelskväll. Det blir Hanna och Lotta med respektive, och så Anna som bjöd in sig själv.

Kommentarer
Postat av: Mia

Här har det precis börjat blåsa nu...

Postat av: sari

Här har det blåst sen inatt och blåser än..
Ha det bra

2008-01-19 @ 14:17:43
URL: http://morsan39.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback