Dagen då alla kom tvåa. Nästan. (Ninni)

Jag har tillbringat näst intill hela eftermiddagen i soffan. Gött har det varit!
Jag har planerat, rättat, skrivit och pysslat.
Samtidigt har jag njutit av de svenska framgångarna.
Jag har kollat på:
- slalom (Byggmark är kul - han ser lite halvvild ut när han åker.)
- skidskytte, både herrar och damer. (varför slemmar killarna så mycket när inte tjejerna gör det? Nån som vet?) 
- handboll. Mycket bra match och skön upphämtning efter gårdagens skitspel. Handboll är så roligt!
- hoppningen från Leipzig. Där blev det lite körigt ett tag, för hoppningen började innan handbollen tog slut. Tur då att det finns bild-i-bild på tvn.

Nu ska jag till CityG och handla. Min tur att ta med fika till konferensen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback