Bokcirkel hos Frida (Anna)

Igår var det bokcirkel hos Frida. Vi hade läst boken Alla familjer är psykotiska. Jag tyckte det var rolig bok, helt sjuk. Jag trodde det skulle bli en väldigt bra diskussion också. Det blev det inte. Istället diskuterades AIDS och sex i rymden. Boken fick iallafall TRE mamma-brev av fem möjliga. Maten var det bästa på hela kvällen. Det var rotfrukter i ugn, kycklingspett och kalla såser och sallad och bröd och skit. Jag åt massor. Sen var det blåbärspaj och glass. Jag åt massor igen. Jag tänkte höja blodsockret rejält så här innan lägret (skämt).

(Det var också härligt att Cici skjutsade hem mig sen.)

Jag tog lite bilder. Alla är dåliga men jag lägger in några av de 9 ändå.

image1380
Ninni åt kycklingspett och var glad. Fast hon hade fult naglack.

image1381
Helena åt av den goda maten och Cici har jätteroligt.

image1382
Så här livad var diskussionen!

image1383
Frida och Helena, yes indeed.

Nu har vi en saftig bok att bita i tills nästa gång, Den hemliga historien. Det ska bli intressant. Nej, jag har inte läst den fast det är jag som har valt den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback