Barcelooonaaaa - som Freddie M sjöng (Ninni)

Åter i Mantorp. Planet störtade inte på vägen hem heller och det var ju tur. Men det var skumpigt värre i landningen och piloten tog ner oss ungefär lika lugnt och stadigt som Janne Långben tar ner husvagnen på julafton.

Men! Vilken härlig stad! Rekommenderar alla varmt att åka dit. Vi har bott väldigt centralt och bra, längst upp på den långa gågatan som man går massor på - La Rambla. Vi har druckit massor gott vin och ätit smarriga tapas och annat gott. Vi har träffat roliga och trevliga människor. Vi har sightseeingat och shoppat. Och så promenerat lite till. Om ni frågar Per har han som vanligt tvingats promenera för mycket, som alltid när vi åker nånstans. Men han har inte klagat på all shopping, och det är ju hedervärt kan tyckas. För mycket springande i affärer blev det, även om jag inte fick med mig särskilt mycket hem.

Vi har haft lite oflyt med vädret i vanlig ordning. Det har ösregnat nästan hela tiden. Men igår eftermiddag klarnade det upp och blev riktigt fint. Och soluppgången i morse när vi åkte till flygplatsen var fantastiskt.

Bilder kommer imorgon.

Tjohoo!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, jag skulle ringa och säga att jag förstod om du tyckte det skulle jobbigt att flyga efter vad som precis hade hänt. Och sen låtsas som telefonen gick sönder. Tänk vad nervös du skulle ha blivit...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback