Vardagslyx (Ninni)

Igår var jag på BK. Igen. Hanna och jag hade inte setts på två veckor och det duger ju inte.

174189-1530
Först fick vi en liten aptitretare i form av hummersoppa. Mycket gott. Men den serverades i nån form av dockservis och det kändes lite fjantigt.

174189-1531
Sen åt vi smarrig pasta. Jag gillar de här pastatallrikarna.

Efter en stund anslöt även Lotta. Vi pratade om gamla minnen, planerade en tjejkväll, diskuterade vår nya förståelse för Briget Jones, förlät gamla synder, och en massa annat.

En väldigt bra tisdagkväll med andra ord.
Enda smolket i bägaren var att jag glömde spela in 9A. Om någon såg det får ni gärna skriva en lite resumé i kommentarsfältet.

Kommentarer
Postat av: arvid

Bar & Kök's?

2008-02-20 @ 11:22:49
Postat av: Ninni

Nu förstår jag inte alls vad du menar???
;-)

Postat av: Hanna

Nej! Var 14.e dag duger INTE! Men det ska bli bättring! Men vilken underbart trevlig kväll jag hade med er båda. Love You!!! XXX

2008-02-20 @ 11:51:10
Postat av: Anonym

vad är det till pastan?

2008-02-20 @ 16:13:13
Postat av: Ninni

Hanna-panna. Love you tillbaka.

Det serverades marinerad och grillad kyckling till pastan. God, men kanske i saltaste laget - och då saltar jag ändå extra på det mesta.

2008-02-20 @ 19:05:05
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback