Uppvisning i Klämman (Ninni)

Idag har vi varit ute och visat upp oss igen. Alla gymnaster var nöjda och glada. Anna och jag också, men det är vi ju å andra sidan alltid.

174189-1522174189-1521174189-1520
Gymnasterna var så fina i sina nya tröjor. En av mammorna hade blivit lite inspirerad av sambakvällen på Let's Dance. Hon hade fixat färgglada band som barnen hade på underarmarna. Festligt!

Matchen då? Eftersom jag värmde med tjejerna missade jag första halvlek. Andra var mer spännande än man kan tro när serieledarna möter bottenskrapet. Mantorp bjöd upp till fin kamp och det var jämnt länge. Förlust blev det till sist ändå med 26-30. (Och Åsa, din favorit var riktigt bra idag, synd att du missade!)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja jag vet, läste correns kommentar på mobilen, attans, men det var kul att åka skidor med! Ikväll blir det melodifestival=)

2008-02-22 @ 17:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback