Träning som vanligt (Anna)

Tjena bena (detta riktar sig framför allt till Pelle)

Hej (till er andra som är mina vänner)

Piss off (till er som inte gillar mig)

Inatt trodde jag att det var inbrott här. Jag var tvungen att låtsasvakna jättelänge och prata med mig själv om att jag skulle gå upp och dricka, så tjuven fick tid på sig att gå. Nu visade det sig att det var mina cykellampor som åkt i golvet och inte alls nån som brytit upp dörren, kanske för att dränka mig i ett regnskyfall som på CSI igår. Nej, nej. Jag somnade om.

Förövrigt fyllde min gamla goda kamrat Mikael 25 år i torsdags. Han hade en liten fest igår, men jag kunde inte komma. Det var synd. Jag tänker ibland att jag saknar dem, killgänget, jag hängde ju jämt med dem förr.

Igår kväll var jag på trampett-träning med Linghems Gymnastikförening. Det var roligt ni! Ojoj! Jag gjorde volter och överslag och andra avancerade saker. Shit vad kul alltså. Men jag ska inte skriva mer om det så det blir ett tråkigt inlägg som vanligt.

Idag är det sista dagen med rea på jobbet. På måndag ska den bort och alla nya saker ut. Idag ska det larmas för hela slanten. Jag skulle ljuga om jag sa att det var roligt att larma. Men det är kul att få ut nya grejer. Så kom förbi idag och handla på rean. Vi har sjukt billig rea nu. Eller kom på måndag (tisdag) om ni vill ha nya läckra saker.

Nu ska jag kliva in i duschen. Inte hoppa, som min mamma brukar göra.


Kommentarer
Postat av: Pelle

Vadå tjena bena?

Jag stannar hemma idag (fuskigt va?). Ska gå igenom gårdagens katalog-skörd från mässan. Larma och fixa det ni orkar/hinner och fundera på nya kläder till dockorna! Tip top, ses på måndag.

2008-02-02 @ 10:11:52
Postat av: Anna

Hahahahaha.

Förlåt, jag fick för mig bara att du sa det ungefär en miljon gånger varje dag, men det kanske är nån annan.

Postat av: Ninni

Pelle. Jag tycker att du verkar vara en mycket bra chef.

2008-02-02 @ 20:32:35
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Pelle

Tack Ninni, du verkar vara en mycket bra...eh...matte.

2008-02-02 @ 21:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback