Tråk... (Ninni)

Idag är jag lite opepp på det mesta. En gråtråkig dag helt enkelt. Lyckligtvis är det gymnastik ikväll och då blir man ju pigg och glad.

Eftersom mitt planerade renoveringsprojekt av några olika anledningar ligger på is till nästa vecka (en av anledningarna är faktiskt just is för det är skitkallt där ute), finns det en massa annat som jag borde göra. Men jag har ingen lust.

Igår och inatt har jag läst, läst och läst. Fastnade i bokcirkelboken och kunde inte lägga den ifrån mig. Det är alltid lite ledsamt när en bra bok tar slut.

Usch, vad jag är tråkig.. Bäst att jag slutar skriva så att jag inte smittar er med tråk.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lika trött jag! Alla är trötta här på jobbet! Vädret? Eller att jag är blodbrist sen jag var lite generös med det? Kanske för generös?

2008-02-21 @ 14:33:44
Postat av: arvid

ja, hoppas ni gillar boken, så att inte allt detektivarbete var för gäves.

2008-02-21 @ 18:48:15
Postat av: Helena

Är söndag 16/3 09.00 bokat för bokcirkel nu då?

Postat av: Hanna Kruuse

16 mars tror jag passar mig bra mé!

2008-02-21 @ 20:16:29
Postat av: frida

funkar bra för mig också!

2008-02-21 @ 20:33:45
URL: http://fridur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback