Stockholm igår (Anna)

Igår var jag heeeela dan med Pelle i Stockholm. Vi tittade på lite olika klädmärken och deras höstkollektioner. Roligast var att titta på WeSC. Jag tyckte inte att det var riktigt lika bra som vanligt, men det fanns ju självklart en hel del skitsnygga saker. Men lite lite t-shirts.

Först var vi på Bomullsbörsen och tittade på lite olika märken, typ Svea, Red Issue (f.d Red Rabbit) Kawasaki och ett t-shirtmärke som de hade som jag ej kommer ihåg vad det hette... Nåt med Alternative ??? De var snygga iallafall. Det var också roligt att träffa säljaren på Red Issue som hade sparat ett prov på ett par asfula tights till mig, som jag sa att jag ville ha när hon var hos oss förra gången. Jag ska ha dom idag. Återkommer med ett kort.

Vi var också och tittade på Gram och Nitty Gritty (Carharrt och Duffer bl. a). Och jag har sett ett par såååå fina Nike-skor som jag vill ha så fort vi får in dem i affären, snart hoppas jag.

På tåget upp blev jag så åksjuk att jag hade lite kräks i munnen ett tag (nästan) men på hemvägen var det inget X2000 och då gick det bättre. Då tittade Pelle och jag på CSI. Annars tror jag att Pelle tyckte det var kul att jag följde med eftersom jag sjöng på Roxette's Sleeping in my car hela resan. Lovely.

Det var skitkul iallafall.

Kommentarer
Postat av: frida

men vi har ju klädkod idag! oh well, tightsen förlåter det mesta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback