Sing star och snacks - en riktig lördag det! (Anna)

Jag ska berätta om min lördag jag. Som vanligt jobbade jag och Frida och jag var heta som fan. Vi larmade flera lådor. Det åts mat från Thai Coconut. Det var mycket folk som handlade. Men det ska bli riktigt skönt att rean är slut nu.

Sen packade jag ur mitt kök. Jag har nästan inga grejer kvar. Bara fyra tallrikar som jag slänga och bestick.

På kvällen var jag hos Arvid och vi spelade tv-spel och drack öl. Till det avnjöts ganska mycket chips och snacks. Men den vackra skönsången från oss avnjöts nog mest. Arvid ville bara sjunga twisted sister och blondie hela tiden. Jag ville sjunga total eclipse of the heart. Det lät bitvis så illa att vi skrattade så att jag fick kramp i magen. Sen spelade vi lite guitar hero också. Men jag blir sur när jag inte fattar. Sen såg vi lite på CSI. Och dessutom spelade vi flipperspel (I sucked). Summan av kardemumman så var det en skitkul kväll. Fast en läbbig taxichaufför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback