Riktig handbollsrysare (Anna)

Oj, vilken nervkittlare kvällens handbollsmatch blev! Vore det inte för domarn och för en herrans massa slarv i Mantorp så skulle vi vunnit. Nu blev det istället 27-27, men en riktigt rolig och spännande match. Jag vr inte speaker idag. Jag orkade inte stressa från jobbet och så. Nu hann vi ju för all del dit i riktigt god tid ändå. Men så mycket roligare det är att titta på matchen än att speaka! Jag hejade och fick ur mig allt jag hållt inne på som speaker och blev nästan lite hes. Ninni blev lomhörd efter alla mina busvisslingar. De mötte förövrigt AIK, så det var en massa AIK:are där och skrek: Heja Gnaget! (eller laget som Ninni trodde de skrek, och undrade vilket av lagen de menade). Själv skrek jag: Heja Mantorp och: Din sopa (till de i andra laget när de missade mål). Mycket rolig match, men synd att de inte vann. Det borde de ha gjort!

174189-1551
Här syns nr 15 Gustav Eka Ekdahl, nr 14 Patrik Patte Petersson, nr 6 Jonas Jojje-Bojje Bohlin, nr 4 Peter Pannbandet Widenberg och närmast nr 25 Carl Calle Wiklund.

In action. Heja Laget!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Har du sett att ditt vara/icke vara som speaker diskuteras på http://www.mantorphandboll.com/
Eller ja, diskuteras kanske är fel ord. Men man kan diskutera det om man vill! Gott nog.

Postat av: Anonym

Härligt Åsa! Men Ninni, jag hade hoppats på något värmande ord från dig faktiskt....

2008-02-28 @ 09:37:43
Postat av: Åsa

Hoppas på dina snara comeback som speaker Anna, men måste tyvärr säga att du är i total avsaknad av talang som sportfotograf. Han syns ju knappt!! man bara anar fyran på ryggen...

2008-03-01 @ 15:38:45
Postat av: Anna

HAHAHA! Ja, jag kan hålla med om att jag inte är någon mästerfotograf. För det där var faktiskt det bästa kortet jag hade.... Skämmigt...

2008-03-01 @ 17:39:15
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback